Golf

Idag har jag gått 11900 steg. Bara på golfbanan. 9,5 km. Nästan en mil alltså. Det en bra sport. Motion och frisk luft. Idag var luften väldigt frisk. Såg ut att bli en varm och skön dag imorse men sen började det vina isbjörnar runt huvudet och då var det inte lika skönt längre... Uvva.

Imorgon ska vi till Gävle och spela. Jag, Per, Pappa och Johan. Får klä sig ordentligt. Huvudsaken det, så att man inte fryser. Sen kan det vara roligt att få spela bra golf också. Men det är inget som jag tar för givet, och framförallt inte så här tidigt på säsongen. Aldrig har jag gått 18 hål på min första runda för året tror jag. Det brukar bli 9 eller så kanske. Och aldrig så här tidigt.

Nu är det American Pie - The Weeding på tv. Plus att hjärtat håller på att ösa upp glass. Mums!!

image107
Från seriespelet förra året, taget på Piteå GK. Jag och mina djur :)



Kommentarer
Postat av: KungErik

"American Pie - The Weeding"

Röker dom på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback