Atleten

Igår körde jag ett snabbt men hårt benpass på gymmet innan innebandyn. Var väl nere på nordic i 35 minuter ungefär. Men bättre än inget. Och jag svettades rejält när jag gick därifrån, och det är bra för att vara mig på ett gym. Jag brukar liksom inte få upp pulsen i vanliga maskiner. Men igår var det andra bullar.

Sen 1,5 timme innebandy ungefär. Jädra hurtigbulle om jag får säga mitt. Ställde till och med klockan på 7 imorse fastän jag började 9,15. Jag tänkte gå en morgon promenad. Kisade ut genom fönstret och såg att solen strålade lite. Men det blåste ju som tusan. Så det var tur att jag ställde om klockan och sov 45 till istället. Nån måtta får det vara. Så jag ska sätta på mig pjuksen och gå nu istället. Det är inte speciellt varmt, men jag får gå mig varm.

Ikväll är det DH som gäller. Hoppas jag iaf. Men jag tror att alla semifinaler är slut i hockeyn. Får väl hoppas det, förra veckan blev det ju inställt pga hockeyn.

Å chefen - inga barn påväg. Det räcker med att låna.


Lisa Miskovsky - 20th of december Madison Avenue. Så vacker.

So go away and pray baby, come back when you can cry
It's Christmas time remember, the least you should do is try




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback