Buzza Digster



Som jag har nämnt tidigare så är jag en buzzador, vilket innebär att jag får testa saker eller tjänster kosnadsfritt för att i gengäld lämna en rapport om vad jag tyckte om tjänsten eller produkterna. Det innebär också att jag ska dela med mig av den information eller de produkter som jag får testa.

Just nu testar jag
Digster! Det är en kostnadsfri tjänst som tillhandahåller låtlistor för Spotify, WiMP eller till Itunes. Om ni registerar er på Digsters hemsida och uppger koden: buzzador,  får ni Digster Premium kostnadsfritt under sex (6) månader! Det är alltså en tjänst som kostar i vanliga fall.
Man får då tillgång till fler spellistor, exempelvis som världsartister har satt ihop.

En klockren tjänst för oss som inte har tid eller intresse att sätta ihop egna låtlistor. Här gör någon det åt dig! Så när inspirationen tryter är det bara att välja en spellista från Digster! De finns kategoriserade på olika sätt så att man utöver specifika artisters låtlistor kan välja listor exempelvis utifrån vilket tillfälle man är ute efter eller vilken känsla man söker.  

För att ta del av det här erbjudandet behöver ni inte göra någonting alls! Ni får helt enkelt koden (buzzador) av mig, sen är det bara för er att lyssna :) Dela gärna med er koden till vänner och bekanta!


Vill du också bli en buzzador? Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback