Imorgon blir det paketöppning

Imorgon fyller stora damen 2 år! Hon hade feber imorse och har vart hemma från förskolan idag. Jag var hemma till kvart i tio då Pers föräldrar kom och hämtade henne. Hon hade bara 38,3 så hon var väldigt pigg och glad ändå. Förrutom när mamma sa att hon skulle åka och jobba... Det blev inte populärt. Signe grät och ville följa med till mammas jobb. Kände mig som en riktigt dålig morsa. Ikväll hade hon 38,9 när det var dags för läggning så imorgon stannar jag hemma hela dagen. Hade egentligen tagit ledigt från 12 och tänkt hämta henne från förskolan då, men eftersom hon är sjuk och det är hennes födelsedag stannar jag hemma helt. Per kan fortfarande inte riktigt anstränga högerhanden.

Jag har precis slagit in paketen till Signe. 7 stycken blev det.
Hon får:
- En bondgård ifrån Micki
- Bondgårdsdjur
- Liten traktor med släp
- En gose Makka Pakka
- I Drömmarnas Trädgård magneter
- Kackel i Grönsakslandet (Pettsonbok)
- Bokstäver, trämagneter

Kanske att vi ska kika efter en Upsy Daisy gosefigur imorgon när vi hämtar tårtan.

Vi skippade snören. Det ska vara så lätt som möjligt att öppna! Det grönprickiga papperet som Per hade köpt räckte inte riktigt, så jag fick ta fram lite julpapper... Men som sagt, det ska ju bara av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback