Tretorn

Idag fick jag hem nya stövlar! Gummistövlar, röda ifrån Tretorn. Jag hade 50% rabatt på Ellos och då köpte jag dessa! Kanonsköna var de, med fleecefoder, så de kommer nog att vara varma och sköna rätt länge. De hade kostat 599:- och nu betalade jag 344:- tror jag det var, inkl frakt. 

Jag var in på Dollarstore när jag åkte hem ifrån jobbet, för jag skulle köpa en liten verktygslåda, eller sån låda som är till för skruvar och spikar till pärlor som Signe skulle få på sin namnsdag, idag. Då hittade jag bärplockare! De var väldigt plastiga men det som gjorde att jag köpte var att det fanns i små storlekar! Perfeka för Signes små händer :) Så nu har vi en varsin! Plus en 10 liters hink och en bärrensare. Så nu måste vi ut i skogen till helgen!

Kommentarer
Postat av: Elin/Pylle

De bärplockarna köpte jag förra året en varsin till barnen och när vi var ute i helgen och plocka bär använde jag en av dem och tyckete att de funka hur bra som helst. Snygga stövlar.

//Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback