Signe på Driving Competition

Ikväll var det DC på golfbanan. Slå längst och du vinner helt enkelt. Jag slog inte längst i damklassen. Jag var inte i närheten av att slå längst. Jag har inte hållt i en klubba sen vi var i Skåne för ett antal veckor sedan, utan körde en provsving och sen var det bara att köra. Var med mest för att det skulle bli lite folk. Det tycker jag man kan bjuda på, även om man inte har en chans att vinna. Och det var det många som gjorde i år! Vilket var kul :)

Det finns en barnklass också. Signe ville vara med och var inte ett dugg blyg trots publiken på kanske 70 personer. Hon gick fram och slog sina två bollar så snabbt att jag knappt hann med att fota :) Och hon träffade dem på första försöket! Annars kan hon få svinga några gånger fram och tillbaka innan de far iväg. Alla applåderade väldigt och tyckte såklart att hon var jättesöt, i och med att hon var så liten mot för de andra.




Alla barnen fick pris och Signe visade upp sin fina silverboll och markeringsknapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback