Morbror på besök

Idag har Signes morbror Johan och Sara vart på besök! Signe fick ett jättefint bokstavspussel som de la tillsammans. Hon får verkligen mycket fina saker ifrån dem och jag sa härom dagen till Per att de och mamma är Signes främsta boksponsorer, hon har fått massvis med böcker därifrån! Och ingen är så glad och tacksam som vi såklart för Signe älskar ju böcker.

På förmiddagen var jag och Signe och handlade mat, dags att komma tillbaka till vardagen med matlistor och grejer nu när vi börjar jobba imorgon. Signe ska vara hos mormor och morfar i två veckor och behöver alltså inte gå tillbaka till förskolan ännu. Ikväll somnade hon redan vid 19, då borde hon få tillräckligt med sömn till imorgon bitti när hon får kliva upp tidigare än vanligt nu för tiden.
Jag hade kunnat vara ledig i många veckor till. Imorgon ska jag börja min nedräkning till mammaledigheten :) Jag längtar verkligen till att få vara hemma med en bebis igen! Det var så underbart sist!

På eftermiddagen var vi till Kilafors och åt grillat! Skönt att slippa laga mat sista dagen på semestern.


Alfons tänkte bita i en pusselbit, det var skoj!


Kommentarer
Postat av: Sara Kesäläinen

Jag räknar också ner tiden nu tills jag blir mammaledig så då blir vi 2! Ska försöka jobba 9 veckor, men tänker gå hem om 7 veckor om det känns som att jag vill det då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback