Till fjälls!

Imorgon far vi till Funäsdalen för att fira nyår med att gå på bröllop! Johan och Helene gifter sig och jag har fått äran att fotografera bröllopet! I -20 grader...

Vi har packat, och herregud var grejer man får med sig. Då kan jag säga att det enda jag har packat i klädväg förrutom underkläder, strumpor och kläder till bröllopet är täckbyxor, underställ, mjukisbyxor, fleecetröja, ulltröja, sovtröja, pyjamasbyxor (sånna måste man väl ha i fjällen?), och en vanlig tunn tröja. Inga jeans, inga tights, inga andra fingrejer, för jag jag vet hur det blir i fjällen. Been there done that. Det blir ändå mycket grejer. Sjukt mycket saker som ska med!

Snart är vi iaf påväg och jag kommer inte att ha tillgång till internet under resan. Så Gott Nytt År på er allesammans! Vi ses och hörs 2010.


Kommentarer
Postat av: Roos

Gott nytt år och god fortsättning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback