Hoho, när kommer du lillskrutt?

Det här har vart en skön helg. Tagit det lugn bara, Per hade inga matcher heller. I fredags var Tomas, Veronica och Amelia här och åt mat. Mycket trevligt! Efter att de hade åkte spenderade jag och Per resten av kvällen framför tvn. Igår var vi bara hemma, Jonas och Stina var hit och kikade hur vi bodde. Sedan kom en jobbarkompis till Per förbi och senare på kvällen även mamma. Så det var väldigt mycket besök! Trevligt, för när vi bodde i lägenheten var det aldrig någon som kom och hälsade på oss... Avslutade lördagskvällen som på fredagen, framför tvn.

Idag var vi hemma på förmiddagen, jag klippte Per och vilade i soffan. Sen åkte vi till Alfta och tittade på när deras herrar spelade innebandymatch. Åkte och hämtade pizza på take off och sedan hem och käka. Kommer troligen att avsluta den här kvällen som de tidigare... i soffan! :) Men så skönt! En gravid kvinna ska ligga på soffan om kvällarna.

Det bästa med helgerna är att Per kommer och väcker mig. Han vaknar alltid så tidigt, så han lägger sig framför tvn i en timme eller två och sedan kommer han och kryper ner bredvid mig. Mys! Snart är vi tre som kan kramas och mysa i sängen!

Brorsan och Sara skulle komma förbi ikväll när de åkte hem till Stockholm, men snart är klockan halv åtta och jag skulle bli förvånad om de inte har åkt redan?! Men de har inte hört av sig och sagt nåt om att de inte kommer iaf, så vi väntar väl och ser.

Oerhört skönt att inte jobba imorgon. Bara kunna vara. Ta det lugnt och dona lite. På tisdag ska jag hem till Helene och titta på lite bebis saker. Det ska bli roligt. Titta på allt smått som Klara hade! Helt otroligt att det har gått tre och ett halvt år!

Har inte haft nå känning iaf... Har inte ens behövt upp och kissat om natten under helgen. Sovit som en gris tills Per har väckt mig. Känns inte som att den här bebisen kommer ut snart. Snarare tvärtom. Känns jobbigt att veta att det faktiskt kan vara tre veckor kvar innan den kommer... det vill vi inte alls!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad skönt det låter att bara få vara. Ta vara på sömnfyllda nätter :) Lova att höra av er så snart ni kan efter att Knutte kommit! Sköt om er! Kramar i massor

Postat av: Malin

Hej! Jag tänkte bara säga att jag kollar på webbisar flera gånger om dan för att ha koll om det kommer nån liten sak :) Jag längtar tills den kommer!

2008-01-28 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback