Försöker dona lite iaf

Då har jag gjort alla de saker som jag skrev i förmiddags. Kan ju inte säga att jag stressade precis. Har iaf gjort tavlorna färdigt, men jag kan inte hänga upp dom för det saknades hänganordning på tavlorna och vi har inte ett fungerade vattenpass. Ska ringa Per och be honom köpa batteri till vattenpasset (ja, det är ett sånt med laser som går på batteri) + kika på om det finns någon hänggrej.

Sen så tog jag mig en dusch innan jag var ut och hängde upp fågelhuset. Hoppas bara att det kommer nån fågel och vill sitta där och äta. För det är verkligen jättefint! Kanske kan dyka upp en liten mus också, för jag spillde lite fågelfrö som hamnade på marken. Men någon storråtta vill jag inte se!

Och så har jag dammsugit hallen och torkat golvet där.
Och medans jag har suttit här har det hunnit torka så nu kan jag ta mig tillbaka till köket. Lika bra att ta det golvet också när jag ändå är igång.

Fåglarnas nya hus!

Fåglarnas nya hus!

Tavlorna som är gjorda av fondtapeten i vardagsrummet, liggandes på vår nya matta. Men mattan är lite ljusare egentligen.



Kommentarer
Postat av: Ida

åhh vilken fin hålk..

Postat av: Lena

Du har inte skrivit sen 15.42. Bebis?

2008-02-07 @ 21:37:52
URL: http://lenawe.blogg.se
Postat av: Mimmi

Vilket "mansion" de fått de små fåglarna :D Värsta lyxen... Bra idé till tavlor... KRAAAM

2008-02-07 @ 21:56:16
Postat av: Frida

Jodu Mimmi! Mitt drömhus, tänk att bo i ett sånt fint ROSA hus :)

2008-02-07 @ 22:08:27
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback