Pinnstolar köpes!

Jag har lagt ut en annons på Lotus via Ljusnan. Den kommer att vara i tidningen på fredag. Jag valde en snikmodell, för 0:- Vem vet, kanske någon läser den och nappar direkt? Den finns även med på webben i 60 dagar.

Så jag tänkte också kolla med mina läsare. Någon som har pinnstolar för barn att sälja? Skicket spelar mindre roll.

Det ska gärna vara i samma modell som gungstolen som Signe har.



Nu har Signe sovit i 3,5 timme snart. Och jag låter henne sova tills hon vaknar. Tror jag. Hon är ju ändå förkyld så kroppen behöver nog sova. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Ne! Var han? För min del så var de iaf sommar. Man kan göra mycket tok i sömnen. För vissa är de verkligen ett problem tråkigt nog.

Postat av: Lina

Låt henne sova, hon behöver det säkert som du skriver...=) Tyvärr har jag inga stolar! Skulle också vilja ha såna där!! Hör av dig om du får för många svar! ;)

2008-12-15 @ 15:41:24
URL: http://lhoof.blogspot.com
Postat av: Sara

Förstår det, men det ska hur som helst bli jätte mysigt att fira med er alla för första gången. Det är verkligen på tiden. :)



Va fin bloggen blev!

2008-12-15 @ 18:06:49
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback