Mat

Signe har ju som jag skrivit vart bökig att få i maten ett tag. Men det verkar ha släppt ganska bra. I förrgår så åt hon kanonbra! Det resulterade i att hon inte behövde ha någon välling på natten utan åt vid sex. Sen somnade hon inte om... Det var ju mindre roligt.

Igår fick hon prova ettårs lasagne till lunch. Det är i en större burk än de vanliga och hon lämnade bara lite. Till eftermiddagen tänkte jag att hon skulle få äta lax tillsammans med oss, men hon var så hungrig när hon vaknade att det fick bli lax på burk istället. När vi åt fick hon några laxbitar som hon stoppade in i munnen omedelbart! Hon tyckte det var smaskens. Så idag blir det lax och potatismos med morot till lunch för Signe.

Vi struntar i öppna förskolan. Tråkigt, men både jag och Signe är ju snuviga. Inge kul att smitta de andra till jul. Per åkte till jobbet idag iaf, han kände sig lite bättre.

Idag får vi se om det är några som får julkort från oss med posten... eller imorrn kanske de dimper ner. Då ska jag lägga ut bilden på Signe här på bloggen sen. Ska göra om min header, är ju riktigt gamla bilder på den. Kanske ska börja med att byta färg också, har tröttnat på den här rosa. Vi får se. Beror lite på hur länge Signe sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback