Klättra upp för minisoffan



Lösenord: Signe

Signe försöker komma upp för sin soffa. Jag har lagt dockan och bollen som "lockbete" på ryggstödet. Jag vet, det låter som att jag pratar med en hund när jag säger åt henne att hämta bollen... Haha
Lyssna så nöjd hon låter när hon lyckas.

Snart ska vi bege oss och kika på damernas derbymatch mot Alfta i innebandyn som börjar nu klockan 14. Men Signe tog sovmorgon till tjugo över åtta i morse, så hon ska bara få sova en gång idag. Hon somnade tolv och jag vill därför låta henne sova så länge som möjligt. Men 2,5 timme får räcka, så har hon inte vaknat vid halv tre så får jag lyfta över henne till bilen. Helst skulle hon ju såklart få sova så länge som hon ville, men jag har duschat, blåst håret och sminkat mig! Det händer inte varje dag i en mammaledigs liv. Inte när man bara ska vara hemma iaf.

Det är sånna här gånger det hade vart skönt att bara kunna ta vagnen och gå istället för att behöva ta bilen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha ha, åh, va duktig hon är!! Det får du hälsa till henne! ;)



Fortsatt trevlig helg!

Postat av: Sofia

Gud vad sött! Har ni trappor hemma? Prova i en sån, lukas klättrar upp på en gång :)

2008-12-08 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback