Julstämning


Kommentarer
Postat av: Sara

Guuh vad fint! Vill oxå ha gran. Men får inte plats. Guldhjärtana som hänger i granen var/är jätte fina och den vita dockan framför.

Postat av: Erika

Åh jag önskar jag skulle finna det nödvändigt att ta fram julgranen i år. Men jag har helt enkelt konstaterat att det bara blir jobbigt att plocka ner den sen när vi kommer hem från BB. Vi firar inte julen här hemma i år så det räcker med julgran där vi firar :) Eran var jätte fin!

2008-12-22 @ 15:10:21
URL: http://ikapika87.spaces.live.com/
Postat av: Lina

Åh, va mysigt ni har det! och gu va bra att Signe låter prylarna vara...=)



Ha en härlig jul nu, hälsa hela familjen!!

Kramar från oss!

2008-12-22 @ 15:40:11
URL: http://lhoof.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej!



Nu är jag hemma igen! Skönt, men vi har haft det jättebra. Vad mycket jag hade att läsa, kul. Verkar hända en hel del. Tack för det gulliga julkortet också, hon är för go:) Vi hinner väl ses nåt hoppas jag?! Ha en god jul om vi inte hörs innan. Kramar E

2008-12-23 @ 11:23:38
Postat av: Linda C

Hej! Förlåt, inte sett din kommentar på bloggen förän ikväll - delar ju blogg med käre sambon så vi bloggar i omgångar :) Japps, de stämmer att det väntas litet.. men de är inte förän i april, så ett tag är det kvar. Men de växer som aldrig förr :) God Jul och sköt om dig! kram

2008-12-23 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback