Julafton 081222

Igår firade vi jul hos mina föräldrar i Röste. Mamma jobbar på julafton så vi passade på att fira julen fullt ut igår istället. Jag har bara firat jul på julafton förrut, så jag vet inte om det är det här som kallas för Lilla Julafton? Den kändes inte liten iaf, den kändes precis som den riktiga julafton! Vi var elva vuxna och lilla Signe, så det var full fart!

Signe fick massa fina leksaker och kläder, det tackar vi verkligen för! Jag och Per tackar också för våra klappar såklart!

Vi kom hem vid strax efter åtta så Signe somnade i bilen. Vi hade satt på henne pyjamas, för hon var jättetrött när vi åkte. När vi kom hem la vi henne och så fick hon välling, sen somnade hon om igen. Skönt.

Idag har jag och Signe vart hos Helene och Klara och bytt lite klappar. Jag glömde mina hemma... Så Per fick åka in till Bollnäs. Signe fick en jättefin adidasoverall! Det är bra att Helene jobbar extra på Intersport på sidan av högskolestudierna :)

Nu är det Bingolottos uppestittarkväll och Per och jag har lotter att spela på! Det hade vi även förra året. Så man kan kanske säga att vi spelar bingolotto en gång per år.

Jag ska fixa fram lite glögg och ost och kex som Per fick i sin låda med massa gott från sitt jobb. På mitt jobb verkar de varken haft julbord eller julklappar...



Den här bilden kom som julkort från oss i år! Fast utan text.

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Tina B-L

Vi önskar Er en riktigt GOD JUL! Hoppas Ni får en bra och mysig jul! Kram från Tina m familj

Postat av: Elin

God jul! Hoppas ni får lika mysigt ikväll som i måndags. Det bästa av allt är ju att den här julen är VIT!:)



Kramar E & J

2008-12-24 @ 09:03:26
Postat av: Helen

God JUl!

2008-12-24 @ 10:41:51
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Lina

GOD JUL!! Hoppas ni får härliga dagar framöver!



Många kramar från hela familjen!

2008-12-24 @ 12:25:35
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback