Festfin

Ikväll ska jag och Per på fest. Vi har inte gått ut något under julhelgen, men ikväll då de flesta ligger utslagna i soffan passar  vi på! Innebandylaget har föreningsfest med mat och trubadur och grejer. Det ska bli roligt att träffa tjejerna eftersom jag inte spelat nåt i år. Bara vart in och sagt hej på ett fåtal träningar.
Signe har jag vart och lämnat hos mamma och pappa, så hon ska sova där inatt.

Jag visar vår jul i bilder som ni ser. Vi firade hos Pers föräldrar i Kilafors på onsdagen och det var så skönt att inte åka runt massa, utan bara vara på ett ställe.
Signe fick massa kläder, leksaker, instrument och pengar innan julhelgen var över. Jag och Per fick också pengar. Mycket pengar!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och skicka in Per i duschen. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback