Vinterland...!

Då var det vinter igen. Kul. Eller inte!

Idag är Signe två månader! Det går så fort så man fattar inte.

Har glömt sagt att jag tror att hon drömmer lite. Finns det nån ålder de börjar med det? Har för mig att de inte drömmer från början. Men nu är hon ju så medveten så nu borde det kunna bearbetas saker på natten. Iaf så har hon vaknat två gånger med att verkligen gråta. Hon har aldrig låtit på det sättet någon annan gång. Bara just de här två gångerna. Som att hon verkligen är ledsen, eller rädd. Och så fort man tar i henne och säger nåt så blir hon lugn. Och hon blundar fortfarande när hon gråter på det här sättet. Lilla vän.

Skrev ju inte heller att mamma och pappa var här i söndags och hälsade på. De fick se när Signe badade! Ska bli mysigt att kunna bada tillsammans med henne sen. Men är nog bra om hon är riktigt stadig i nacken först. Och sen vet jag inte när de kan börja bada i varmare vatten. För inte badar jag i 36,37 grader inte! Burr!

Tänkte ju åka in tidigare till Bollnäs idag eftersom jag ska vara där vid 14. Ville ju att Signe skulle få sova länge som hon brukar göra mitt på dagen i vagnen. Men hon slockade på mig vid kvart över tio och har sovit sedan dess. Nu är klockan ett. Så jag får väl vänta tills hon vaknar och ge henne mat och åka sen istället.

Tänkte gå ner på stan med vagnen från Gärdet, men det blir inget av det den här gången.


Nu börjar hon nog vakna.

080409
image499


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har läst nånstans att dom drömmer inte men dom men dom går igenom alla händelser under dagen och de är de dom drömmer när dom sover.

Postat av: Sara

All tvätt SKA strykas, thats it :) Ja jag ska väl inte klaga, vi har ju en liten lägenhet iaf, men nog ska d bli skönt när det är klart :) Ska bli kul när ni kommer hit och hälsar på i Sommar, synd att ni inte kan sova kvar! Kram

2008-04-10 @ 11:52:58
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback