Underbara sol

Blev två promenader idag. Var ju så fantastiskt väder så jag var tvungen att gå en sväng vid halv sex också. Helt vindstilla och solen värmde fortfarande. Per? Han tog en tur med fyrhjulingen... 1,8 km var det dit jag gick. Sen måste jag vända. Finns ju bara en runda här och den är 8 km kanske. Inte så lockande jämt. Så idag blev det 7,2 km totalt!
Förrut kunde jag inte gå utan musik, men en dag som denna borde det vara förbjudet att gå med hörlurar! Iaf när man bor i naturen som vi. Så härligt att njuta av solen och lyssna till tystnaden och fåglarnas kvitter. Underbart!

Hoopas fan inte att det blir mer snö nu.

Tänk att det har gått 7 veckor och 3 dagar redan!
De bästa 7 veckorna och 3 dagarna i mitt liv!
Puss på er mina godingar!

Kommentarer
Postat av: Emi

Vad härligt det låter! Kram till er

2008-04-02 @ 10:56:18
Postat av: Stephanie Tikkanen

Hallå familjen! Ni ser ut att må jätte bra. Signe växer som bara den ser jag. Hoppas att allt är bra med er! De va så länge sen vi hördes. Vad har ni för er imorgon då? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback