Det var en orm!

Det var en orm! Det är jag helt säker på. I Ljusnan idag stod det: Huggormen gillar god tillgång på gangare, gärna högt gräs och lite buskage. Helt svarta exemplar är inte ovanliga. Allt det stämmer in på "min" orm. För den var alldeles för tjock och lång för att vara en snok. Usch.

Idag har jag vart på golfbanan och tränat med damlaget. Vi hann bara köra halva träningen för sen blev det storm och regn. Det vart till och med strömavbrott. Fast jag hörde inge åska eller såg några blixtar...

Imorgon jobbar jag bara halvdag! Så skönt ska det bli.

Nu ska jag börja packa lite. På torsdag far vi ju :) Hoppas bara på fint väder. Per är ju redan i Lund och han sa att det blåser väldigt mycket. Det är väl så det ska vara när man ska spela golf i Skåne, men för min egen del får det gärna vara fin väder. Ska bli intressant att se vad stegräknaren står på när jag är färdig med den här helgen.



Jag har ju klippt håret och färgat slingor. Ser ut ungefär som på bilderna nedan. De är tagna i höstas, när jag precis hade vart hos Sussi :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback