Uppdatering

De flesta har kommit tillbaka från semestern på jobbet. Skönt. Skönt att saker och ting börjar gå tillbaka till något som skulle kunna kallas normalt.

Imorgon ska jag och min chef till Stockholm. Vi åker ner vid lunchtid och hem igen efter lunch på fredag. Vi ska till huvudkontoret. Trevligt. För jag har inte vart där. Så då ska jag passa på och gå ut och käka middag med mina underbara vänner Emi och Mimmi! Ska bli så himla roligt. Vi har inte setts på ett år nu. Synd att Maria var i Turkiet bara. Mina gamla klasskompisar. Hinner inte med så mycket mer eftersom vi är där en sån kort stund.

Jag har klippt mig idag. Kort. Mycket kortare än vad jag har haft på flera år. Inte en killkort frisyr men håret räcker precis hela nacken. Svårt att beskriva. Det låter nästan kortare än vad det är. Jag har ju längder, men inga långa sådana. Gjorde slingor och la en toning också. Blev jättebra. Jag är nöjd. Bort med allt slitet hår.

Jag, Per och pappa har vart och spelat på Bolle ikväll. Det var en fin kväll. Vi gick 6 hål, det finns bara 6 men man kan ju välja att gå de flera varv. Jag gick från samma tee som dem och jag och pappa slutade på ett över. Pappa kanske skulle ha slutat på par om han hade puttat ordentligt på sista. Och Per slutade på två över. Det betyder att jag gick bättre. HA!

Nu ska jag kika över vad jag ska ha för kläder när vi ska besöka huvudkontoret. Shit. Jag har ingen aning. Kanske måste ha kavaj? Åh vad jobbigt det blev nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom presentkortet till användning när håret piffades till? :)

Postat av: Anonym

Hur var Stockholm? Hur gick det med klädvalet? Kavaj? Jag har iaf fått en lägenhet nu :) Jag får berätta mer sen när vi hörs. Sköt om dig. Kramar

2007-08-24 @ 23:25:14
Postat av: Rönnen

Skönt å höra att du dänger den gamle räven Larsson i golf! Stabilt!
Hoppas du hade det skoj i Tjockholm, jag tycker det ska bli skönt att lämna stan för Bollnäs på fredag!
Ha det gott, kram!

2007-08-28 @ 23:47:17
URL: http://blogg.passagen.se/e-k-r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback