Slappa

Uppdateringen är inge vidare från min sida. Jag är hemma idag och imorgon från jobbet. Så jag tänker ta vara på den tiden och ta det lugnt, titta på friidrott, kanske ta en promenad, tvätta och möjligtvis dammsuga.

Från måndag ändras mina arbetsuppgifter lite. Jag går tillbaka till telefon. Det känns sådär, men det är bara att försöka göra det bästa av situationen.

I helgen tävlade Per i Högbo. Han slutade på en tredje plats. Så det var skoj. Han hade kunnat komma bättre, men kom in i ett riktigt bogeystim på inrundan. Trist för honom. Vi spenderade helgen i Sandviken hos familjen Forswall. Mycket trevligt!

Nu ska jag nog ta mig en promenad till Pers jobb och kika på en hundvalp som en kille har där. Solen skiner!

Line och Tuva leker.

Linnea och hundvalpen Ozzy.


Line och Tuva.


Pers specialare.
Bröd med tsatsiki och beasås!




Kommentarer
Postat av: Chefen

Va?? Vad hænder?? Tillbaks till telefon? :-(

2007-08-29 @ 18:36:27
Postat av: Lena

Hej Frida! Kul att du uppdaterar så jag kan skriva lite kommentarer till dig också :)
Vi måste ha en pratkväll nån kväll. Kan jag ringa nån dag kväll i helgen? Kramar

2007-08-29 @ 20:59:04
Postat av: Frida

Chefen - You got mail.

2007-08-29 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback